Ennakkomaksu (päivitetty 15.10.23):

Kaikki uudet asiakkaat sekä kanta-asiakkaiden vuosihuollot tulee maksaa ennakkoon 100e joka sitten hyvitetään kokonaissummasta käynnin yhteydessä.
Mikäli aikaa ei peruuteta VIIKKOA ennen (7pvä) varsinaista toimenpidettä tai jätetään kokonaan tulematta niin 100€ EI hyvitetä EIKÄ palauteta. Mikäli sinulla on lääkärin todistus näyttää, voimme palauttaa 100e ennakkomaksun.

Kuitti varausmaksusta tulee lähettää sähköpostilla klbeauty@klbeauty.fi

Firman tilinro:
FI34 1544 3000 0403 32
Viestiksi: Varausmaksu, nimesi & varatun päivän päivämäärä!

Palveluidemme varaus- ja peruutusehdot

Ajanvaraus on sitova ja asiakas on velvollinen noudattamaan varaus- ja peruutusehtoja ajan varatessaan.

Varausten siirrot, muutokset ja peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen (7pvä). Tämän jälkeen siirretyistä tai peruutetuista ajoista pidätämme 100e ennakkomaksun ja kokonaan peruuttamattomista ajoista perimme 50% palvelun hinnan.

Lähetämme peruutusehtojen mukaisen laskun asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen 14 vrk maksuajalla. Mikäli maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä lähetämme 2 muistutuslaskua 14 vrk välein jonka jälkeen siirrämme laskun perintätoimiston hoidettavaksi, mikäli emme ole saaneet maksusuoritusta.

Hintaan kuuluva huolto ja sen peruutus

Hintaan kuuluvat huollot varataan paikan päällä ja ne ovat yhtälailla sitovia.

Hintaan kuuluva huolto -etu on käytettävä 4-8 viikon sisällä ensimmäisestä laitosta.

Muutoin, mikäli jätät hyödyntämättä/tulematta/ilmoittamatta tai peruutat alle viikon niin menetät kokonaan etuuden --> jatkossa voit toki normaalisti jatkaa asiakkaana ja varata hinnaston mukaisen huollon (timmasta vuosihuolto/ylläpitovahvistus).

Huomioithan, että peruutus tulee tehdä ARKISIN ma-pe klo 11-18 aikavälillä puhelimitse soittamalla numeroon 044 241 2341

Emme siis ota peruutuksia vastaan viikonloppuisin! Sinulle varataan ammattilaisen henkilökohtaista aikaa, joten toivomme, että kunnioitat varaus- ja peruutusehtojamme.